Kurumsal SEO Firması Seçimi Nasıl Yapılır?

Kurumsal SEO firması seçerken ilk bakmanız gereken şey firmanın referanslarıdır. Firmanın kendi web sitesinin sıralaması çok önemli olmayabilir, çünkü firmanın müşterilerinin işleriyle meşgul olması mümkündür. Firmanın yaptığı referans çalışmaları detaylı olarak inceleyin ve yüz yüze görüşme sağlayın. Size sunacakları sunumlar da bu aşamada değerlidir.

Kurumsal SEO firması seçiminde ekibin kalitesi büyük önem taşır. Ekibin eğitim seviyesi, firmanın sahip olduğu bilgi birikimi ve eğitim seviyesi dikkate alınmalıdır. Firmanın kurumsal stratejik yaklaşımları, firmanın kaç yıllık olduğu ve SEO konusundaki yayınları da değerlendirilmelidir.

SEO firmalarının sunduğu makalelerin kaynak gösterebiliyor olması gereklidir. Makaleler, belirli bir konu üzerine yazılan ve kaynakçası olan yazılardır. Bu açıdan, firmaların iddialarını doğrulayan makaleler sunabilmeleri önemlidir.

Kurumsal SEO firması seçerken firmanın kurucusu, sahibi ve yöneticileri de büyük önem taşır. Bu kişilerin eğitim düzeyi, bilgi birikimi, yaşam tarzı ve işlerine verdikleri değer göz önünde bulundurulmalıdır. Özel hayatı düzenli olan kişiler, işlerini de başarılı bir şekilde yönetebilirler.

Firma yerini ziyaret ederek çalışan ekiple görüşmek, referansları kontrol etmek, çalışanların giyim ve davranış biçimlerini analiz etmek de seçim sürecinde önemlidir. Ekip üyelerinin işlerine olan motivasyonları ve profesyonellikleri, firmanın genel kalitesini etkiler.

Seçeceğiniz firmanın teknik destek sağlama kapasitesi ve uzun vadede size hizmet sunma yeteneği de değerlendirilmelidir. Web sitenizin SEO çalışmaları sonrasında da sürekli olarak destek alabileceğiniz bir firma seçmek önemlidir.

### Kurumsal SEO Fiyatları 2023

SEO fiyatları, yapılan çalışmalara göre değişiklik gösterir. Kurumsal SEO fiyatlarını belirleyen faktörler şunlardır:

Web sitenizin Google uyumlu olması ve gerekli SEO yazılımlarının yapılmış olması önemlidir. Bu, temel bir gereksinimdir ve fiyatları etkiler.

Pagerank değeri yüksek web sitelerinden link alma çalışmaları ve diğer backlink stratejileri fiyatlandırmayı etkiler.

Özgün içerik üretimi, günlük veya haftalık içerik sayısı gibi faktörler de fiyatları belirler. İçeriklerin uzunluğu ve kalitesi de dikkate alınmalıdır.

Google Adwords reklam çalışmaları, sosyal medya tanıtım post çalışmaları gibi ek hizmetler de SEO fiyatlarını etkiler.

Görsel ve metin bazlı SEO çalışmaları arasında farklar vardır. Hedeflenen sıralamalar ve alanlar (metin ve görsel aramalar) fiyatları etkileyen faktörlerdir.

SEO fiyatları, yapılacak olan çalışmanın detaylarına göre değişiklik gösterir. Kurumsal SEO fiyatlarının belirlenmesi için detaylı bir analiz yapılmalıdır.

Categories:

Tagged:

No responses yet

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir